amoozeshi amoozeshi .

amoozeshi

تلویزیون سونی W660F سایز 50 اینچ

تلویزیون سونی W660F سایز 50 اینچ یکی از تلویزیون های 2018 سونی محسوب می شود. این محصول برای مصارف روزمره و خانگی و همچنین تماشای فیلم گزینه مناسب و خوبی محسوب می شود. تلویزیون سونی W660F یکی از ارزان ترین تلویزیون های Full HD سونی با صفحه نمایش ال ای دی در سال 2018 محسوب می شود. این تلویزیون مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سونی W660E است که در سال گذشته معرفی و وارد بازار شده بود. تلویزیون W660F از صفحه نمایش ال ای دی برخوردار است و دارای کیفیت تصویر Full HD می باشد. تلویزیون ال ای دی سونی 50W660F از پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED برخوردار است. تکنولوژی Frame Dimming نور پس زمینه این تلویزیون را کنترل می کند و باعث ایجاد کنتراست و نمایش صحنه هایی واقعی و طبیعی می شود.

نور پس زمینه این محصول با استفاده از تکنولوژی Dynamic Backlight Control نیز به صورت پویا کنترل شده و با افزایش کیفیت صحنه ها باعث می شود از تماشای آن ها لذت ببرید. صفحه نمایش این محصول از عمق رنگ 10 بیت برخوردار است و با استفاده از تکنولوژی Live Color رنگ هایی طبیعی و دقیق را به نمایش در می آورد. صفحه نمایش این محصول توانایی نمایش رفرش ریت 60 هرتز را دارد و به کمک تکنولوژی Motionflow XR 200 صحنه های سریع و اکشن را به صورت واضح و روان به نمایش می گذارد و از تاری آن ها جلوگیری می کند. تلویزیون Full HD سونی 50W660F توانایی نمایش محتوای HDR را دارد و از فرمت های HLG و HDR10 پشتیبانی می کند. فروشگاه سونی جمهوری تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer می تواند با بهبود کنتراست تصاویر و صحنه ها، کیفیت محتوای در حال پخش را افزایش دهد و باعث شود از تماشای آن لذت ببرید. سونی از تکنولوژی X-Reality Pro در این محصول استفاده کرده است که با کاهش نویز تصاویر و افزایش رزولوشن آن ها می تواند تصاویر بی کیفیت را نیز در حد Full HD نمایش دهد. این محصول توانایی نمایش تصاویر با کیفیت 1080p@60Hz را دارد و دارای 2 پورت HDMI 2.0 می باشد که به کمک آن ها می توانید از این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید و از تجربه بازی روان لذت ببرید.

تلویزیون سونی 50W660F از سیستم صوتی 2 کاناله برخوردار است و به کمک 2 بلندگوی 5 واتی، می تواند در مجموع صدایی با قدرت 10 وات را در اختیار شما قرار دهد. اگر به صدای قدرتمند تری نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم در کنار این تلویزیون ساندبار یا سیستم صوتی مجزا خریداری نمایید. این محصول از تکنولوژی Dolby Digital Plus برای بهبود کیفیت صدا برخوردار است. تکنولوژی S-Force Front Surround در این تلویزیون به کار رفته است و با تولید صدای فراگیر و سه بعدی 5 کاناله مجازی باعث ایجاد تجربه سینمایی می شود و تماشای تلویزیون را برای شما لذت بخش تر می کند. علاوه بر آن، تکنولوژی DTS Digital Surround نیز با ایجاد صدای فراگیر مجازی، تجربه صوتی خوبی را برای شما رقم می زند. سونی از فناوری Clear Phase در این تلویزیون استفاده کرده است و به کمک آن فرکانس های صدا را تنظیم می کند و صدای دقیق و واضح را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون 2018 سونی 50W660F از ریموت کنترل معمولی برخوردار است که متاسفانه فاقد میکروفون داخلی و دکمه دستیار صوتی است. اما با استفاده از آن و به کمک قابلیت Bravia Sync (HDMI-CEC) می توانید سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را نیز کنترل کنید.

شما می توانید از طریق تلفن همراه اندرویدی خود به این تلویزیون متصل شوید و صفحه گوشی را روی صفحه نمایش تلویزیون mirror کنید یا به اشتراک بگذارید. این محصول دارای پورت USB، پورت HDMI، خروجی هدفون، پورت ورودی کامپوزیت و پورت خروجی صدای دیجیتال است و برای این تلویزیون کاملا مناسب به نظر می رسد. سونی با استفاده از تکنولوژی X-Protection Pro از این تلویزیون در برابر عوامل پیشبینی نشده ای مانند رطوبت، گرد و غبار، نوسانات برق و رعد و برق محافظت می کند و از آسیب رسیدن به تلویزیون جلوگیری می نماید. این محصول از طراحی خوبی برخوردار است و با حاشیه های باریک صفحه نمایش، باعث می شود روی محتوای در حال پخش تمرکز داشته باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۰۰ توسط:نیلو موضوع: نظرات (0)